Nova <3 Ricky

13.02.2020

Oj oj, igår blev det en ovanligare dag... Började med att åka till Västkustens djurklinik för ett progesterontest på Nova. Svaret skulle komma på sms (inom 2h hade jag läst) Jag gick och väntade och väntade, när klockan närmar sig 16.00 är tålamodet slut så jag ringer dit. Dom hade sänt svaret redan 10.18 men till min telefon har inget fortfarande i denna dag kommit... Svaret blev: Det ska hända GENAST

Ni kan tänka er min panik...

Skulle egentligen åkt till jobb kl 21 men efter ett samtal till chefen, samt 2 kollegor så var jobbet bytt. 20 minuter efter samtalet till kliniken är vi i bilen och iväg till Noussiainen, som tur kunde dom ta emot oss med så kort varsel <3 

Nova + Ricky = sant och nu hoppas vi på lyckat resultat och många små <3

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita